måndag 25 april 2016

Mello 2016

Ser jag fram emot Mello final 2016?
Nja....egentligen inte. Den söta pojken kommer köra oss rakt ner till kvalplats.
Märk mina ord.....

Nått så tråkig låt får man leta efter....det händer precis ingenting. Han är bara lite söt att titta på.
Kommer bli ungefär som när vi skickade idol jäntan....vad hon nu heter...med gitarren. Tror vi hamnade nästan tvärs sist eller nått....dåligt var det i alla fall.

Tänk om vi hade skickat någon som faktiskt kunde sjunga och hade en bra låt!
Jag röstade Molly Hammar som No1 och Wiktoria No2.
Då hade jag varit nöjd!!

Men nu får jag väl titta bara för tittandets skull.
Råkade faktiskt komma över Tysklands bidrag och jag måste säga att den låten var bra!!
Hittade den på Spotify när jag satt i sekretariatet under Vänersborg Cup (hockey cup för er som undrar). Vi hade då med ett tyskt lag. Tänkte att det kunde ju vara lite kul att spela något som de känner igen. Så....Nena 99 luftballons och deras bidrag hamnade på spellistan när de hade matcher!

Om ingen låt är bättre så får jag önska Tysklands bidrag lycka till!

Inga kommentarer: