onsdag 16 mars 2011

Bit ihop!!!

Idag var jag hos tandhygienisten för att jag har så ont i mina tänder. Jag har haft ont i dom sedan jag började med påsarna. Trodde att det kanske berodde på att munfloran hade ändrats på grund av påsarna. Men det har ju inte gått över, utan snarare blivit värre.
Efter ett samtal med käkkirurgen så fick jag diagnosen....bita ihop. Antagligen blev jag sån bitch (sur, arg och grinig) och stressen med att inte få äta kombinerat med allt annat så började jag bita ihop...hårt. Det verkar som om jag båder biter vanligt och snett. Dessutom biter jag i framtänderna när jag blir arg och det har gjort att jag har sprickor i emaljen på framtänderna nere och en framtand uppe är lite mobil...som hon sa.
Jaha....det var ju roligt. Nu har jag fått lite övningar man kan göra hemma och så blir det nog en bitskena. Men det får jag reda på när jag ska laga min tand...SURT!!

Om man ska se något positivt så är det väl bättre att jag biter ihop när jag blir arg än mördar mina barn. För gudarna ska veta vilken HEMSK period Wille är just nu. Hör inget, ser inget och bara hittar på!!!
Här om dagen på hockeyn fick jag först hämta honom ute på parkeringen i ett tält...för säkert hundrade gången. Sedan blev han bajsnödig...och då måste man ju prova hur det är att bajsa ute!?!

Inga kommentarer: