onsdag 9 mars 2011

Rättstavning?

Nu har det varit dåligt på sista tiden...men jag har haft fullt upp. Cuper hit och dit....ännu är det inte över. En helg till ska jag slita och denna gången ordentligt. Men en liten rolig sak..som kanske inte är så rolig för andra men som fick trötta jag att vika mej av skratt under en hel förmiddag, hände en morgon.

Min tanke var att jag skulle radera lite sms i inkorgen (eller vad det heter i en iPod). Läste då något konstigt jag skickat till min svägerska....och med lite fundering så brast det för mej.

Ni som känner mej vet att jag gärna börjar telefonsamtal, sms och mail med Tjenis Penis! För det rimmar ju så bra...men iPod har en förmåga och ändra stavningen och ord utan att jag märker det. Och så här började mitt sms till svägerskan.....Turkos Penis!
Nu låter det inte alls roligt, men GUD vad roligt det var då!! Inte hade jag fått nått svar från henne heller...undra varför?! I efterhand när jag frågat henne så blev hon aningen konfunderad över min ovanliga sms inledning....hahaha

1 kommentar:

Mia sa...

.. sen är det ju så att du faktiskt har en iPhone gumman och inte en iPod ;) när nu detta inlägg ska gå i rättstavningens tecken :) Puss&Kram M