torsdag 8 september 2011

Dagens Meny

Nä idag hände inget speciellt......

......förutom att jag tog mod till mej och ringde byggfirman. Ville försäkra mej om att de skulle komma o laga hålen i golvet. Men det lät inte som om det var tänkt så....för de var ju så förskräckligt små!! Det är skit sak samma....det ska inte vara några hål, och ska det vara hål så är det jag som ska göra dom!! Punkt slut...så i morgon (om 10 minuter) efter kl. 14 kommer en kille från Golvman och täpper till dom. SEN är jag färdig med Rolfs Bygg....once and for all!!

Fick en härlig kommentar av  min man idag oxo.....köp en ny dator...gör det i morgon!! Det lät som musik i mina öron...ska jag ta han på orden?

Nja....som icke slösande fru, som jag är så får jag först fråga om någon kan laga den....och jag vet ju två jag kan fråga....

Nu tar jag helg och hoppas att min stora son klarar sig från sjukdom eftersom han har sin första hockey match i helgen. Han var lite snuvig idag....

Kanske Mulle följer ner och myser med mej i sängen, gårdagens sovande straffar sig nu. Hit kommer nog inte John Blund på ett tag.

Inga kommentarer: