fredag 23 november 2012

Gips hållare??

Då har lilla monstret fyllt år. 6 år igår. Jag ber en stilla bön varje dag att han ska bli
lite mer lätt att ha att göra med. Vi får se om jag blir bönhörd.
 
Blev i alla fall det igår.
En hockey mamma skrev på instagram att hon skulle vabba. Skrev då tillbaka att det vill
jag med! I morse när jag letar kläder nere i tvättstugan kommer maken
ner med en pojke som är sjuk.
Nu känner man ju sig dum att man sa så.....
Men sånt är livet. Vi roar oss idag med att gjuta gipsfigurer som han fick i present.
SKIT roligt!!
Nu är det ju bara ett problem....någon har ju varit så jävla duktig på att göra dom här formarna
roliga underbara massa formar i latex (eller vad de då är).
MEN vem fan har kommit på att göra hållare till dom?!?
INGEN!!
Vilket ståhej att få dom där formarna att hänga. För inte är dom ju runda så man kan ställa dom direkt
i ett glas! Nej dom kan ju ha alla möjliga former som botten.
Har försökt googla men inte fått nått napp alls!!
Någon som har nått bra förlsag??
Eller så tar jag bara och uppfinner det själv!!
 
Detta är ju super irriterande!!
Kom dock på att det går finfint att gjuta gips i isformar om man har några
roliga sånna!! Jag hade nallar i en gummiform som man eg. ska göra isbitar i.


Inga kommentarer: