tisdag 27 november 2012

Julstress...

HEJ OCH VÄLKOMMEN JULSTRESSEN!!

Vad jag har längtat efter den. Jag ser alla som börjar ta fram grejor och själv känner jag bara panik.
PANIK!!
För att jag har en födelsedag ohandlad till. Ingen planering för de övriga klapparna
till 3 barn. Ingen aning om var jag har ljusstakarna. Det ska bakas och städas. Gardiner
ska bytas m.m m.m.....
Dessutom är jag HELT orkeslös.
Idag får jag nog ta och inhanla D-vitamin och överdosera det. Kanske hjälper det
mot min trötthet. Vi behöver nog alla lite vitaminer!

Jag vill verkligen inte vara klar i sista minuten. Om jag fick bestämma hade
jag varit färdig NU med klappar. Eller åtminstone köpt hälfen.
Det blir ju så himla mycket pengar som ska ut på en och
samma gång annars.

Har i alla fall tagit ledigt en vecka före jul och julafton för att det
inte ska bli alltför mycket.
Men det vet man ju aldrig.....

Nej det känns verkligen inte bra!!
Nu får de hända nått!

Inga kommentarer: