lördag 25 maj 2013

Om igen...

Skam den som ger sig heter det väl.
I förrgår gjorde vi ett nytt försök med spårning.
Åkte denna gången bort en liten bit till bågskyttebanan.

Kollade vinden så att vi inte hade den mot oss, sedan la jag ett nytt spår med korv.
Casper kom och mötte oss där och så gick vi en liten prommis
så spåret fick vila en stund.
Det var underbart skönt ute. Vi hittade ner till kanalen och där fick Indra
doppa sina fötter för första gången.
Det var spännande men lite farligt oxo. Hoppas hon kommer
gilla bada i framtiden. Det är så bra motion.


Efter den lilla prommisen gick vi tillbaka och jag gick mot spåret. Hon hittade det
jätte fint. Hon hoppade dock över några ställen med korv men gick fint
hela tiden ändå. Väl klar var det hopp o lek!


Ville inte gå hem direkt efter spåret så jag gick en liten prommis till, fast
bara en kort kort en. Det var så skönt.
När vi kom mot bilen igen så ville hon inte dit. Jag följde efter för att se vad hon skulle
hitta på. Då gick hon mot spåret igen....och spårade upp korvställena  hon missade.
Jag tyckte hon var JÄTTE duktig!!
Man ska väl antagligen inte göra så.....
men hon verkade tycka det var roligt så....

Inga kommentarer: