tisdag 16 juli 2013

Sommar sysslor

                     När det är sommar så får man ju försöka aktivera sig och göra sånna saker
som man kanske inte orkar eller vill eller kan annars!!

Jag köpte solpar så att vi kunde spänna upp nätet bakom målet. Detta fick
Casper i födelsedagspresent. Ganska bra att ha så att inte puckarna
hamnar...i tex grannens fönster!


Vi grillar...äntligen fick vi bjuda över Duretics som alltid annars bjuder hem oss.
Trots att dom kom till oss och jag borde grilla så kunde jag inte tacka nej när Patrik
erbjöd sig att grilla! ;o)

Dörren har fått sig en skönhetsbehandling. Inte roligaste jobbet, men ganska rofyllt
att sitta där med penseln och kladda.

Vi åkte ut till Överby en dag, på vägen dit hamnade jag bakom en äldre dam.
Körde över till andra filen för man vill ju minsann INTE ligga bakom
en fin dam vid rödljusen.
MEN jädrar vad fel jag hade!! Wrooom...så drog hon mej vid rödljuset!
Jag blev så paff....sedan körde jag om henne när det blev lite högre farter.
Men tror du inte hon kommer bakom mig igen och dundrar förbi....haha.
Som sagt...man ska inte döma hunden efter håret

Innan semestern var vi och firade våran gudsons examen!
Grattis Razmus både till examen, födelsedag och körkort!!

Lite tråkig fotboll får man hinna med :o(


Vi har fiskat. Både fisk och grodyngel och fisk!


Sen har jag tvättat...denna ständigt tråkiga syssla som ALDRIG tar slut!!
Hinner säkert med mer mysiga saker.....

Inga kommentarer: