söndag 27 februari 2011

Mello Deltävling 4

Kan inte annat än säga att jag ännu en gång blev besviken. Men jag röstade i alla fall!

Melody Club, tja vad kan jag tycka. Tycker inte så mycket. Eller jo, de lät som om de kunde
varit The Ark (som för övrigt var där och gjorde en grym låt).


Julia Alvgard, gillade denna låten väldigt mycket. Speciell röst hade hon och låten var speciell. Hon
lät lite som tjejen som vann hela skiten förra året. Rösterna var så snarlika.
MEN varför i herrans namn måste hon se ut som en tant?! Bara tanthatten som saknas.
Hon var värd röster men fick inte min röst.


Här har vi ju en låt eller grupp snarare som inte alls hade ngt där att göra! Fanns det inget
bättre att välja på?!? Jo, det tror jag säkert. Men bara för att, så måste sån här skit
komma med!! BLÄ!


Här är damen som fick min röst!! Jag diggar Linda Pritchard starkt!! Hade dock velat
höra ngt rivigt med henne. Men balladen var bra och rösten höll!
Hon gick till andra chansen. Det var hon värd!


Andreas...jaja. Efternamn efter sprit. Har han druckit för mycket?? Man kan ju undra, för han sjöng ju
så falskt att det smärtade i kroppen. Var det bara jag som tyckte det?
Väntade mej ngt super bra från honom. För jag tycker ju att han sjunger jätte bra och har gjort
många bra låtar. Trist i alla fall.


Linda, flest röster...OH vad för vånad jag blev!! Jag har inget emot Linda och när man ser på henne
blir man ju faktiskt glad. Hon har förmågan att dra med sig folk och man smittas av hennes energi.
Det är kanske det som det handlar om?! Jag drogs med, men låten var ju inte alls bra, någonstans!!


Ok...vem vill skriva låtar åt dom här?! Falskt..falskt och röstmässigt svagt. De är 4 st och borde låta minst som En Vouge (se filmklipp). Men jag vet inte om jag hörde en enda stämma. Dåligt!
Vet att jag kanske ställer höga krav, men herre gud!! man borde ju kunna sjunga om man ska vara artister.
Inte bara kunna stå och vicka på rumpan!


Lite positivt kanske det ändå är med dessa töser. Jag hade nästan glömt bort En vouge.
Ska direkt ladda hem dom till min telefon, för dom är ju hur j-la bra
som helst!!



Här är nästa person till final. Vanligtvis så är han medlem i Backyard Babies.
Gillade inte låten men men...killen har ju rutin!
 


Inga kommentarer: