söndag 25 mars 2012

Revir?!

När man trodde att allt skulle bli lungt......eller man ska alldrig ropa hej förrän man hoppat över ån....eller hur man nu säger. Det har ju varit rätt lungt på Wille fronten, men nått litet hyss händer det ju alltid.

Linus hade en kompis här för några dagar sedan. De var inne i Caspers rum och donade med datorn, sedan kommer de ut och säger att det luktar jätte illa under sängen. Mulle (katten) låg där under och de menade på att han hade kissat eller bajsat där.
Näää....det skulle han inte göra tycker jag, men Casper (slusken) har säkert fått något olämpligt där under.
När sedan kompisen gått hem så var jag ju tvungen att undersöka saken, så jag tvingade Casper dit för att sanera sin egen skit under sängen. Men han kunde inte hitta något.....inte jag heller....sedan kommer Linus dit igen...och råkar lukta på grönväxten som står i fönstret.....FY FAN....på ren svenska....där luktade det piss!!

Är helt säker på att det inte är katten eller de stora killarna.....inte jag (kan inte ens kissa i den vinkeln som krävs) och inte maken....finns ju bara en kvar i hushållet som kan ha gjort en sån sak då. Men personen i fråga nekar....men jag VET!!

Bara han som kan få sånna ideer oxo....tyckte det var konstigt att Dracenans blad blivit bruna nertill!

Inga kommentarer: