söndag 27 maj 2012

Euphooooriaaaa!!!

Magiskt!! HELT sjukt!! Jag gråter glädjetårar....håren står på mina armar...glädjen är total!! VI VANN!!! Mello festivalen alltså....Vilken kväll, trodde jag skulle dö i soffan. Det enda som hade gjort kvällen lite bättre var om vi slått Norges rekord. Men jag är NÖJD ändå!!

Och på tal om Norge....den som gapar efter mycket....ja resten av talesättet kan ni ju. SÅ rätt åt dom....!!! Skadeglädjen är total...ÅH va arrogant han var innan!! Jag riktigt avskydde honom....en Eric Saade wannabe. Han gjorde allt....annat än bra. Nu ogillar jag inte Norge alls på nått sätt....älskar deras språk, och de jag mött i mitt liv har alltid varit super trevliga. Så jag är inte någon folk hatare....och det är tråkigt att våra grannländer inte gick bättre egentligen. Men den här "pricken" var bara too much!!



Sen är jag så himla glad att våra 12 poäng gick till Cypern. Gillade deras låt jätte mycket....hon har så speciell röst och låter är lite av en blandning av Lady GaGa och nått annat...dessutom är låten svensk skriven!!

Och kollar man på den officiella videon så är det snövit vi ser. Den elaka häxan, äpplet och prinsen är med. Bättre hade man väl kanske kunnat ordna...men hon påminner lite om snövit...svart långt hår och röda läppar.

Inga kommentarer: