fredag 11 maj 2012

Skavsår....

10 minuter i de nya skorna var allt som behövdes för att få sjuhelvetes skavsår!! Så irriterande.....att man aldrig lär sig. Borde ringt några varningsklockor när de var lite konstiga i modellen...eller konstiga. De var små i storlekarna....38 fick jag knappt på mej...39 var för stora. Så jag köpte små sulor som man lägger fram i skon. Då blev de bra...hoppas hoppas de går att gå in så man kan ha dom utan skavsår!

Gjorde en tripp till svärmor & svärfar ...världens bästa svärmor & svärfar skall tilläggas. Linus var på disco och Casper på bio med laget. Väl där ställer svärfar fram en karton innehållandes en digitalbox till tvn. Och jag kan ju inte låta bli...måste koppla in!! Det är ju så roligt....men mindre roligt att saker måste jävlas. Fick ge mej och ringa supporten då inget funkade trots att jag gjort efter konstens alla regler.
Väntade först ca 20 min.....för att sedan bli bortkopplad!!! Så jävla irriterande....ringde igen...då fick jag vänta 30 min. Så tröttsamt!!! Påpekade när jag kom fram att jag minsann blev bortkopplad!! Men då fick jag hjälp, och det känns ju lite skönt att oavsett om jag gjort allt rätt så hade det inte kunnat funka för det var ngt de behövde göra med modemet. Vilken tur!!! Jag hatar att förlora sånna strider med att jag gjort fel....min starka sida är ju att pilla igång saker och ting.

Nu väntar jag bara på att Casper ska ringa....det var en lång bio!!

Inga kommentarer: