söndag 6 maj 2012

Inte gena!!

Ändrade min runda för promenaden lite i torsdag för att jag tänkte komma upp i 3 km. Tyvärr när jag kom hem så stod mätaren på 2.98 km och jag fick gå en liten extra runda på gräsmattan....upp i 3 km skulle jag!!


Ångrar bittert att jag gjorde den lilla geningen vid vårdcentralen...hade jag bara gått gångvägen och inte genat lite över gräsmattan så hade det blivit perfekt! Men nu vet jag det tills nästa gång....jag tror i alla fall att det kommer göra skillnad...
Har ganska ont i min höft...vad det nu beror på. Tror det började efter helvetes passet ARKE. Sedan blev det bättre men så var jag och Zumbade i torsdags och sedan dess har jag haft ganska ont. Värst är det när man sitter still och sedan ska börja röra på sig. Då gör det skit ont!! Men när man gått några steg så går det över och jag kan röra mej som vanligt igen. Vad är detta?! Har det något samband med min onda baksida...om det nu är ischias?! Jävligt irriterande är det i alla fall att inte kunna röra på sig och träna det man vill!! Blir förbannad på det....kanske borde man gå och kolla upp det. Men vad fasen ska dom göra? Känns som om det skulle vara lönlöst..eller så hittar dom felet och säger att jag måste ha en ny höft...kan det va så? Är jag så fet och utnött att det skulle visa sig redan nu....?
Ja ni hör ju vilka knepiga frågor jag har...måste vara inbillningssjuk!! Får nog googla lite på ischias....Ja och nu har jag googlat...och det finns ju äkta och falsk ischias. Mitt lutar nog mer åt det falska hållet. Och vad höften beträffar så vet jag inte alls. Jag har ju ont på knölen fram på höften och det är ju bara "uppe" som smärtan känns...inte "nere inne". Nä...jag vet inte alls vad detta är!!

Inga kommentarer: