lördag 1 december 2012

Mello 2013

Olalaaa.....Snart är det äntligen dags att bänka sig framför soffan på lördagar!!
Som jag längtar. Och jag måste ju naturligtvis dela med mej av mina tankar och funderingar så här innan.
Årets startfält (tror jag fått med alla) måste ju granskas.
Eftersom jag tillhör de som inte vill tjuvlyssna på låtarna innan så får jag gå helt
på magkänsla om hur dom kan låta bara genom att se dom.

Janet Leon, den här tjejen vet jag har en grym röst. En sån röst som jag gillar! Har
stora förhoppningar på henne. Hoppas på en bra modern låt!

Jenny Silver

Hanna Hedlund

Pernilla Wahlgren. Dessa tre kvinnor, ja det passar sig inte att säga tjejer längre. Blir det någon ny "Never let it go" måntro? Lite skeptisk är jag. Fast jag gillar ju Pernilla, och jag var väl en av de
få som gillade Jennys låt när hon var med sist.

Sylvia Vrethammar, vad har hon här att göra? Vistant...eller blir det nån Lotta Engberg typ? Nja, inte imponerad faktiskt!

Tone Damli, kan jag inte säga att jag vet vem det är. Men det är spännande!

Caroline af Ugglas, tycker inte hon passar här. Men det blir säkert någon ny konstig låt.

Eddie Razaz, kan inte på rak arm placera denna heller. Men hoppas på en snygg låt, och bra framträdande. Kan det vara Danny stuk?

Erik Gadd, han gör bra låtar. Men har han inte blivit lite för gammal. Kan han hänga med?
Vi får se!

Jay-Jay Johanson, vad är detta?? Vet inte alls, kan inte alls gissa  heller. Kanse Moniker stuk?

Eric Segerstedt, ja han är ju bra. Tyvärr tycker jag han har lite vek röst. Men låten är säkert bra!
Joacim Cans, gammal hårdrock?! Skeptisk.....

Inga kommentarer: