onsdag 19 mars 2014

Jag tar på mej själv!

Precis så är det. Fast inte så hemskt som de låter. Men det kan nog se rätt roligt ut! Jo för så här är de! Oftast så har ju inte leggings fickor. Och vad är bättre förvaring då än en Bh?! Jag anser ju att detta är ett sånt bra förvaringsställe. Där har jag nästan alltid min mobil och min snusdosa, oavsett om jag har byxor med fickor eller inte. Då har jag de nära till hands och slipper böket med händerna ner i fickan!

Problemet blir ju de gånger jag glömmer bort var jag har sakerna eller får ett plötsligt infall att kolla så att det är där det ska. Då åker ju händerna automatiskt upp och jag klämmer till på brösten. Åtminstone ser andra att jag klämmer på brösten. Men sanningen är ju inte den. Alltid så är ju skadan redan skedd när jag kommer på att "undra hur dumt det här såg ut?"

JaJa....jag säger LÄNGE LEVE BH'ns förvarings möjlighet!

Inga kommentarer: