tisdag 17 april 2012

Bekännelser

Det är ju så man skäms.....jag gillar ju att läsa bloggar. Nu har jag fastnat för Carolas blogg, om hennes adoption. Men det skäms jag inte för.....däremot är det nästan hemskt att erkänna att jag läser Hanna Widerstedts blogg! Jag är nog allt hon hatar....gammal, fet och fattig....hahaha. Men vad gör väl det?! Det är i alla fall roande att läsa. Hysteriskt roligt faktiskt.....men man undrar faktiskt hur det kommer bli när hon landar. För hon är verkligen i lala-land känns det som. Kan man stå för allt man gör och säger när man mognar, för hon är riktigt elak....jaja time will tell. En annan sjuk blogg är ju hennes pojkväns....Jockiboi. Herregud!! Den borde verkligen barnförbjudas....han visar ju allt....alltid!! Skäms för att kolla på den med....fast jag gör det inte ofta. Ok nog om det!

Inga kommentarer: