torsdag 3 juni 2010

Bortkopplad

Så här på morgonen när man är trött, grinig och extra känslig så kan jag inte sluta tänka på hur förjävligt irriterande jag blir på vissa samtal.
Det gäller samtal som t.ex när man ställer någon på kö för att det är upptaget. Och sedan går det inte lång stund förrän samma person ringer tillbaka och säger de har blivit bortkopplade. Vaddå bortkopplade?!!? Jag har inte kopplat bort någon!! Jag har ställt på kö!! Att personen som talar i telefonen inte kan lägga på en lur eller trycka av ett samtal kan jag inte göra något åt!! Men säg inte att jag kopplat bort någon!!!
Detta fenomen händer så ofta och det är såååå irriterande!
Sen kanske personen som ringer inte menar att jag kopplat bort dom. Men de säger det på det sättet att det är jag som är den skyldige. Idag känns det extra ookej!

1 kommentar:

Veronica sa...

Hej Jenny.
Genom facebook hittade jag din blogg,jag är så jätteglad för det.
Har idag gått med i facebook, men det är min blogg jag brinner för och även i fortsättningen kommer att ägna min tid åt.(den lilla tid man har över)
Hoppas allt är bra med dig och din familj och vad kul om vi kunde ses om du kommer upp i sommar.
Är det ok om jag länkar till din blogg från min??
Många kramar från Veronica med flock