torsdag 17 juni 2010

Present

Meningen var ju egentligen att jag skulle gå och lägga mej. Men strax före 22 så fick jag finfrämmande med överraskning. Det var hockeymamman Ulrika som kom förbi med de tre korten som jag beställde av henne....OCH....Ja se själva!!



Dom är helt ljuvliga och HELT perfekta till mina presenter som jag tänker ge till Willes nuvarande dagisfröknar och Linus gamla.
Älskar mitt dagis och eftersom det är för sista gången föralltid som vi kommer ha barn där så tycker jag de är värda en present.



TUSEN MILJONER TACK Ulrika...du är så duktig att det är inte klokt!! De är så fina att man gärna hade behållt dom själva! Men det kan jag ju inte göra, för de är pricken över i:t, grädden på moset, toppen på isberget...ja du förstår KRAM till dej.

1 kommentar:

Ullkika sa...

Tack såå hemskt mycket för dina fiiina ord.... de värmer gott må du tro!!
Ha en superhärlig Midsommar & hälsa familjen från oss på Rattgatan.
KramiZ Ullkika -----<@