fredag 27 augusti 2010

Första veckan...

...i skolan är nu avklarad. 3 av dagarna var Linus sjuk...typiskt nog. Men wtf bättre han är sjuk nu än lite senare, för inget händer ju första veckan.

Och vad som har fått mej att tro att detta året skulle bli bättre än det förra vet jag inte. För nu är lapparna tillbaka...och 2 läxböcker med uppgifter. VA!?!?! läxa med sig hem första veckan och lappar på varenda bok och blad jävel!!



Jag HATAR lappar!! Fick nog av dom förra året...de stod mej upp i halsen!!
Känns som om det bara är jag i HELA världen som får lappar?...lappar för ALLT...som om jag är världens sämsta mamma som behöver lapp varje gång jag glömt något...som om jag inte vet det redan...komma och lappa efteråt är ju ingen ide!!

Efter förra året är jag så skadad att det inte spelar någon roll vad som står på lapparna...jag hatar dom ändå!

Fick de trevliga lappnyheterna på jobbet idag och luften lixom gick ur kroppen på mej. VAD ÄR DET NU?!?!
Jag känner hur det kryper i kroppen på mej och hur jag kommer att undra och bäva för varje dag han kommer hem från skolan...har han lapp eller inte?
Nä...efter bara första veckan så längtar jag redan tills det är slut igen!

Inga kommentarer: