måndag 24 januari 2011

En helt vanlig dag....med bara 1 bil.

Så fruktansvärt tråkigt livet är med bara en bil!!

En vanlig dag i familjen Anderssons 1-bils liv.

Jag stiger upp på morgonen, väcker Wille gör oss i ordning. Åker till dagis, lämnar Wille och åker till jobbet. Fikar kl. 8.15, äter/dricker en påse kl. 11. Sedan när det blir lunch brummar jag hem med bilen och mannen kör mej tillbaka. Sitter 5 min sedan in och jobba igen. Maken hämtar Wille på dagis och kör barnen till hockeyn. Kl. 16 Dags för mej att sluta jobba, maken står utanför och väntar. Vi åker till hockeyn. Jag väntar på att barnen ska bli färdiga. Maken tränar sitt lag...jag åker hem och lagar mat. Sedan åker jag och hämtar mannen och vi åker hem. Jobbar han så skjutsar jag han till jobbet....och så börjar nästa dag. Jag stiger upp, väcker Wille. Gör oss klara....lämnar Wille på dagis, hämtar mannen på jobbet....och så skjutsar han mej till jobbet....bla bla bla.....

VA!?! fatta att man kan bli knäpp!!

Inga kommentarer: