lördag 1 januari 2011

Gott Nytt år!

Årets första inlägg. Inga nyårslöften är utfärdade och det kommer inte bli några heller. Mitt löfte till mej själv, som jag lovade i september är att gå ner 30 kg och jag har kommit lite mer än halvvägs. Månaden summerat med några ord är "den raderar vi". Har inte gjort nått åt nått, utan bara varit. Med och utan dåligt samvete. Allt har blivit lidande, men det är över nu.
Ska bli skönt när allt blir som vanligt igen. Börjar om med påsarna på måndag och har tänkt ut en strategi för att få maten hemma att fungera....nämligen veckoschema. Då vet man vad man ska äta och laga....de andra alltså.
Sedan fortsätter jag min resa och träning.

Nyåret säger jag inget om....det var nyår!!

I morgon åker mamma hem och min markservice försvinner. Men jag tror nog hon tycket det blir skönt att komma hem oxo. För hos oss finns det att göra....skönt tycker jag oxo att det blir. Det har varit lite trist att jag jobbat så mycket under tiden hon varit här. Men det är ju  sånt man inte kan styra över ibland.

Inga kommentarer: