lördag 14 maj 2011

En vanlig dag hemma hos mej.

Börjar väl med bloggutmaningen idag. Skulle ju ha skrivit igår men på grund av problem gick det inte logga in på blogger, vilket var väldigt irriterande.

En dag hos mej, ja det kan ju verkligen variera. På vintern så är det ju fullt upp hela dagen och som mest att hålla koll på.

Men det kan se ut så här.
Stiger upp och gör mej själv i ordning. Väcker Wille och gör han i ordning. Sedan åker vi till dagis och jag fortsätter vidare till jobbet. Åker från jobbet direkt till hockeyn och väntar på ungarna. Vi åker hem och så ska middagen göras. Äter middag och sedan ska man försöka orka göra det som borde göras, till exempel tvätt.
Oftast orkar jag inte mer och då blir sånt lidande. När jag  väl orkar så blir det en 5-7 maskiner på samma dag.
Typ idag tänkte jag mej gå ner i katastrofområdet och gör i ordning lite....men det tar emot kan jag säga!!

Inga kommentarer: