onsdag 11 maj 2011

Tredje gången gillt!

Idag har jag kännt mej som en tandläksterrorist. Hela 3 gånger har jag besökt deras mottagning idag.Var ju tvungen att betala den där skenan idag. Första gången jag kom dit så var deras reception stängd. Andra gången var det öppet och betalningen lyckades....kom på att jag tryckte på kredit när jag betalade, och det skulle jag inte gjort. Men jag blev ju så himla stressad av "icke godkänt" att jag blev helt blockerad. Fick även bokat en tid för att fixa till skenan lite...den var inte riktigt skön i munnen.
Så tredje gången gillt fick jag den fixad....gött.

Faktiskt så känns det bättre i munnen idag. Framtänderna uppe har inte gjort mycket väsen av sig. Undertänderna har bultat lite...men helt klart bättre. Tänk om mina smärtor snart är över?! Vågar nästan inte tro.....

Inga kommentarer: