fredag 11 november 2011

Bilder från förra bloggen!!

Äntligen har jag hittat mina gamla bloggbilder. Tänkte bjuda på ett litet bildspel
med kort förklaring.

Vi startar med våran fina utegrill som vi köpte för några år sedan. Nu är den ju långt
ifrån lika fin som den var här.


Så här såg vårat kök ut när vi började riva. Huga så hemskt!!



Lite i oordning kommer bilderna. Men här har vi svägerskan Jenny när vi tog ut henne
på hennes möhippa. Tror inte hon var alltför dragen just här.


Mot pengar så fick de se musen!! Och många ville ju se musen
men det var ju inte riktigt en sån mus de förväntade sig.
Super roligt att se allas miner!!


Här har vi då vårat nya kök (som inte är så nytt nu då)



Våran trevliga Tysklandsresa som vi VERKLIGEN behöver göra om!!
Förhoppningsvis med ny bil!



Det var alles!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
vad härligt med nytt kök. När gjorde ni det? Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela