måndag 28 november 2011

ZUMBA!!!

Ville verkligen inte åka och träna idag. Kände mej pigg på förmiddagen, men när jag kommit hem från jobbet, lagat mat och satt mej lite i soffan skrek hela jag Neeeeej!!!

Hade ingen bra ursäkt att inte åka och ville inte säga till maken att jag stannat hemma. Funderade även en stund att jag byter om, åker iväg och är borta 1 timme....tar med mej lite vatten och skvättar i håret så det ser ut som om jag tränat....sjukt va?!

Men jag drog mej dit....med vetskapen om att jagförmodligen kommer att dö. Kommer dit och får se en ny instruktör....Åååååh neeeeej!!! Jag gillar ju ingen annan än Unni....ska det här vara samma stolpskott som var i somras. Ångrade mer än någonsin att jag åkte.....

MENGUD så bra hon var!!! Det var så roligt och jag har fått tillbaka min träningslust. Vill bara få upp konditionen igen så jag kan orkar ta ut rörelserna mer och bara njuta. Hon var så bra och det var så roligt!! Älskar Unni för hon är super bra....men man blir ju lite trött på samma låtar....nu har jag hittat en till som är duktig och jag får två helt olika pass. LOVE!!!


Ångar VERKLIGEN inte att jag tog mej iväg!!

Inga kommentarer: