söndag 13 november 2011

Så mycket bättre!

Måste säga att jag älskar det programmet! Men så igår blev jag både mer frälst och riktigt förbannad. Stör mej mer och mer på Michael Wie (tänker inte ens bemöda mej att stava hans namn rätt). Så respektlös han var mot Jason!? Lallade runt i stallet och gjorde ingenting, hånade hela yrket bonde och alla som var där. Jag höll på bli galen!! Det handlar om en dag i sitt liv...och vad är det för fel att vara bonde?! Vem fan tror du gör så du får mjölk, ost, kött, smör på bordet!??? Bonderi ligger varmt om hjärtat...AAAAA!!! Vet inte hur många gånger jag hört han tjata i programmet om hur beroooende han är av sin egentid och att själv få välja när han vill umgås. JAMEN ställ inte upp i programmet då!!!

Nä nu lämnar vi det innan jag exploderar. I alla fall för första gången sedan programmet startade har jag fått riktiga favorit låtar. Det var så otroligt bra versioner Eva D och Tomas L gjorde av Timbuktus låtar!! Och natruligtvis när man vill dela med sig av dom så hittar man dom inte på youtube....det brukar ju komma upp där blixtsnabbt!!

Inga kommentarer: