måndag 12 december 2011

Ooops he did it again!

Jag hade nästan börjat hoppas på att Wille skulle sluta med sina bravader. Men det var väl synd att tro en sån sak!? För visst är han igång igen, och det verkar bara bli värre o värre.

För nästan 2 veckor sedan fick han en helt ny säng. En ODDA från IKEA.



Tror den var hel i 2 dagar, sedan visade det sig att Wille o Linus fått för sig att leka i lådorna. Varav Wille mer eller mindre stått och hoppat i en. Och vad hade hänt då?! (FAST jag förmanat honom flera gånger tidigare att man får INTE leka i lådorna för de håller inte) Jo, någon skruv har lossnat och så har hjulen som lådorna rullar på gått sönder. Så vi behöver nya skenor.....va förbannad jag blev!!!

Han var även framme igår och tyckte att Linus iPhod behövde rengöras....så vad gör han. Jo han spolar den under kranen.....och nu funkar inte den!!! Jag blir gaaaaalen.......nu ligger den i alla fall på tork och jag HOPPPAS innerligen att den kan börja fungera igen!! För tillfället blinkar den bara lite.... :oS

Inga kommentarer: