söndag 23 september 2012

Äkta eller Oäkta...

Nä....jag brukar inte vara den som kritiserar andras utseenden eller klädstil. Framörallt
för att jag är kass när det gäller mode. Jag vet knappt om byxorna ska vara långa, korta, vida
eller smala. MEN jag kan bara inte låta bli idag.
Gick in på nätet för att se vilka som vann bogg awards. Naturligtvis vann ju Hanna Widerstedt
för provokatör...jaja...det kanske hon var värd. Hon är ju rätt underhållande.
Fast det jag fastnade mest för det var Molly Sandens outfit, eller outfit å outfit...det var
hennes bröst som fick min uppmärksamhet. Är dom riktiga!!??
 
 
Har svårt att tänka mej det...men å andra sidan har hon ju inte fått några barn och tyngdkraftslagen har inte börjat gälla på henne riktigt ännu.
Men jag tyckte verkligen INTE att detta var snyggt!!
Och jag gillar ju Molly...hennes pipa skulle man ha!!


Inga kommentarer: