söndag 23 september 2012

Den som väntar....

Väntar sällan förgäves......
Ja det fick jag allt erfara i fredags!! Tog mej ut till Överby för att jag skulle komplettera min
storshopping från onsdagen. Då var jag på tjockis medlemskväll på Zizzi. Hittade jätte fina vardags/jobb kläder. Men jag behöde byxor oxo, även Bh:ar. Kappahl hade alla bh:ar för 99 kr och det är ju
helt perfekt!! Byxor var svårare att hitta...jag hatar byxor! Hittade inget....jag får nog be min personal stylist åka med. Med henne hittar man alltid ngt...jag är ju dessutom helt värdelös när det gäller vad som är inne och inte. I alla fall så gick jag förbi  Expert...som hade konkurs utförsäljning...kön var grobiös!! Vakter stod vid dörren och släppte in några i taget. Eftersom vi kikade på lite presenter till barnen så ställde jag mej i den enorma kön.
Efter ca 1 timme så var det min tur att komma in. Men procenten var inte så hög som jag hade hoppats på.
Så presenter blev det inga....men väl en sockel som man ställer under tvättmaskinen!!
Lyckan är total!! Var ute och letade efter en sån för några veckor sedan, men fick bittert erfara att
dom kostar 800 kr!?! Kunde inte låta bli att kommentera det i den affären....Hur kan en plåtplatta med 4 ben kosta 800 kr??! Till svar fick jag att den är helgjuten....Eh...jaha?! Det är fortfarande bara en stålplatta med 4 ben!! Vi kom inte längre än så....jag åkte därifrån...med krossade drömmar om att fixa till
i tvättstugan. Nu är det bara att sätta igång igen!! Ibland...inte ofta...men ibland har man tur!!
I LIKE!!



Inga kommentarer: