söndag 9 september 2012

Projekt

Förutom att vi verkligen röjt här hemma så har jag lite tvättstuge projekt på gång.
Här ska byggas en bänk så jag kan sortera kläderna bättre. Tänkte oxo placera torktumlaren ovanpå tvättmaskinen. På så sätt blir det lite mer plats. Men först måste jag skaffa mej en underredssockel till tvättmaskinen så den kommer upp lite från backen och så man kan hålla rent lite bättre. För värre dammsamlar ställe än tvättstugan är svårt att hitta.
Här stöter jag på problem...fy i jävulen så dyra dom där under grejorna är!!
799 spänn för en plåtplatta med fyra ben!!! Det är ju fan inte klokt!!
Hittade dock en på Blocket för 300 kr....i Borås! suck...det är ju fasen 20 mil fram och tillbaka. Med bensin och tristess blir det ju nästan lika dyrt som att köpa fanstyget.

Vi får väl se hur det avlöper....har ju i alla fall allt material till att bygga bänken. Fick fin fin hjälp av två killar från XL-Bygg. Varav en spelar i A-laget...Wille som var med tyckte det var toppen!!
Jag tackar för kapat o klart!! Bara att sätta dit.....

Inga kommentarer: