lördag 1 december 2012

Mello 2013 del 2

Vi fortsätter fundera på vad som komma skall......

Sean Banan, alla barnens favorit! Alltid kul att lyssna på...MEN vad ska han här och göra?!?

Ulrik Munther, Nä...han ser så elak ut. Håller inte tror jag...

Amanda Fondell, ja nu börjar det likna nått. Hon är ju speciell, men blir det för speciellt?

Anna Järvinen, Arja Sajoma? ytterst tveksam...hon ser inte heller varken snäll eller bra ut.

Army of Lovers, kors i taket!! Det här ser jag fram emot att höra. Men kan någon av dom sjunga? Hur löser dom det?

Behrang Miri, rap? Kan bli bra...hmm...

Elin Petersson, ser ut som en hästbonde...som börjat sjunga. Jag har faktiskt ingen aning.
Men hon ser inte ut som någon med super låt och super röst.
Hoppas jag har fel.

Cookies n´ beans, tjejernas version av Sean Banan? Önskar en bra låt i alla fall.

David Lindgren vet jag ju sjunger bra. Och förra årets låt var ju jätte bra. Det tycker i alla fall Wille!
Jag hoppas på bättre outfit och ännu bättre låt!

Felicia Olsson, spännande! Vet inte vem hon är men hoppas på bra låt.

Michael Fenier & Caisa, nej jag gillar inte duetter. Har hört allt för många dåliga i melodifestvalen genom tiderna. Måtte dom ha super röster och super låt i så fall!

Inga kommentarer: