lördag 1 december 2012

Mello 2013 del 3

Sista delen i triologin...ala Jennys tankar....

Tommy Körberg, Claes Malmberg,
Johan Rabaeus, Mats Ronander. Jag säger NEJ direkt! Vill inte ens kommentera detta.

Anton Ewald, han är onekligen söt. Erik Saade låt kanske? Då är det ju bra i så fall.

Lucia Pinera. Ingen aning men detta kan ju bli bra!

Louise Hoffsten, har jag aldrig gillat värst mycket. Men hon är väl lite rockig tror jag. Fast nja...
tror nog inte detta blir bra alltså.

Martin Rolinski, han sjöng väl med Bard väl? Tror, hoppas detta blir bra.

Mary N´Diaye. Jag är inte fördomsfull...eller jo det är jag. Mörkhyade brukar ju ha gudabenådade röster som bara jag älskar. Ingen brukar kunna komma upp i deras kaliber när det gäller djup/styrka i rösten.
Förutom Mariah Carey då...fast hon har ju mörk pappa och vit mamma.
Hoppas Mary inte sjunger nån gammal musik stil. Utan drar på
med ngt riktigt maffigt!! Och sjunger lika bra som jag hoppas!

Ralf Gyllenhammar, rock...gubbrock? Tveksam....

Richard Wolf...NEJ...jag vägrar!!

Robin Stjernberg vet jag ju kan sjunga...GO FOR IT!! Hoppas på en super låt!

State of Drama...ingen aning...blir det drama?


YOHIO...Sveriges Niki Minjai...(eller hur det stavas). Kan ju bli bra?!

Inga kommentarer: