måndag 6 februari 2012

Mello Recension


Bananen, tja jag har hört att det var många fyraåringar som stod framför tvn och hoppade. Kanske den åldersgruppen han ska hålla sig till. Den gick inte alls hem hos mej.


Blev faktiskt väldigt överraskad. Gillade dom, de kunde sjunga.


Nej han går fet bort!! Sjunga om andra artister, att man vill vara dom. Sen ylar han sämre än Di Leva. Det blir någon slags dålig kopia av honom.


De hade nog kvällens snyggast kläder, man blir glad av att se dom. Mindre glad av att höra. Jämförelsen med årets text och sist dom var med så kan jag inte påstå att de gått fram i tiden.
Nej här står vi still....kan de inte bara sluta sjunga shake?!
Helt klart trallvänlig men för gammal!

So, never let it go
Never stop till you know
We'll be reaching for the top tonight
Surrender to the beat up and down
In the heat we'll be shaking, shaking
--------------------
If he can dance shake it shake it gotta belive it,
gotta shake your way ritht into his heart tonight. Make it right....


Död av April, vad kan man säga?! Låten var otorligt bra, tills han började "growla". Det är
ju typiskt dom, men här kude dom gott vara utan det.
De gick i alla fall vidare till final och det var rätt!


Nej nej nej, jamen det var ju det jag sa. Ägna din tid till att vara söt, men sjunga kan du låta bli
åtminstone så här svåra låtar. Det lät som en dålig Britney Spears


Jag undrar vad han gick på?! Reser han sig igen måntro....hemska tider så dålig!


Ååååååh!!! Jag ble INTE besviken, guuud vilken bra låt. Hon sjunger som en gudinna
och för en gång skull verkade fler rösta som jag.
Hon gick till final!! Hon måste vinna allt!!!

Längtar tills nästa lördag!!

Inga kommentarer: