lördag 4 februari 2012

Mellofestivalen 2012!!

Jamen fattar ni!? Årets höjdpunkt börjar idag!!! Är ni laddade? Jag är laddad....med ost, kex och lite korvsnacks. Maken vet inte ännu vad som stundar....men han får väl vara nån annanstans ;o)

Vad har vi för startfält idag? Jag har faktiskt ingen aning, för jag trodde egentligen att det startade nästa vecka. Men goa Anna från hockeyn upplyste och förgyllde min dag med dessa goda nyheter.

Efter lite efterforskning...så är det dessa som sjunger idag.


Dessa känner jag inte till. Kan ju bli lite spännande att höra, bara det inte blir nån ny sån där låt som kom kom kom innan som som sommaren....bla bla bla. Nej det skulle jag inte gilla.


Afrodite....har dom inte redan gjort sitt?? Blir det tantrock...? Hoppas på att bli överraskad av dom, tycker ju inte att de är speciellt bra sångerskor.


Aha...Deat by April...flera av deras låtar är ju bra!! Fast jag är inte nån hårdrockare, detta känns sådär. Måste hårdrock vara med bara för att Finland gjort det och vunnit?!


ÅH Loreen...vad jag har höga förväntningar på henne!! Jag blev ju kär i henne redan förra året och tycker hon borde vunnit då. Hon sjunder ju som en gud oxo!!


Määän...jaja..kan ju vara bra låt, får man hoppas för hon ser inte mer än söt ut. Hon borde neka av samma skäl som Izabella S, hon har fått förfrågan att sjunga många gånger men fattar att de bara ber henne för utseendet. Hon tycker att det finns så många talangfulla människor med bra röster som borde få sin chans.


Banan....bara gott att äta, vill inte se och inte höra. Ska vi göra bäbistv oxo??


Moniker...för mej känns det som ett apnamn, gillade inte alls dom förra gången. Tror inte jag gör det i år heller.


Flink....inte min typ heller, han verkar ju ställa till en massa saker. Tror inte på hans låt, men för spänningens skull kan man ju hoppas att han gör nått dumt.

Ja, det var en första reflektion på kvällen....på återseende med vad jag tyckte!!

Inga kommentarer: