söndag 12 februari 2012

Melodifestivalen eftersnack!

Det känns ju onekligen inte så där jätte inspirerande att
recensera gårdagens melodifestival med tanke på vad som hänt inatt
Men here goes!


Munther, ja han hade ju orsak att vara munter. Han gick till final...låten?
Tja sådär, visst den var helt ok.
Kan inte bestämma mej om han ser bra ut eller bara ser elak ut,
defenitivt tycker jag han har en vampyr mun...man ser huggtänder.


Detta var precis som jag tänkt mej. Glad raggar pop!
Inte bra!


På grund av kalas så missade jag hennes låt. Men av snabbreprisen att döma
så missade jag inget. Tyckte tyvärr inte att låten ens lät bra.
Ännu tråkigare att jag inte ens tror denna låt kommer bli något man
sjunger på bröllop.


Missade även denna låt, och det verkade inte heller ha gjort något.
Andreas vad har du gjort?! Så här dåligt har jag aldrig hört dej göra nått!!
Fler än jag som blev besviken för han gick inte alls vidare.


Inte så mycket folkviseton, men inte bra i alla fall.


Jamen vilken överraskning!! Detta tyckte jag var toppen!!
MEN hans klädval gjorde ju att man hade helt andra förväntningar.
Hoppas han byter kläder tills nästa gång, låten kräver nått annat. Kanske inte Danny
stil men nått annat som sagt.


Javisst var det 80-tal. Jag undrar om det var meningen att hennes ben skulle se chockrosa
ut i tv. För de gjorde de verkligen.
Låten...nja...nä....
Jag störde mej mer på henne, först tänkte jag att hon kunde ha varit mat Tinas syster
eller hennes dotter (fast jag vet att Tina är för ung för en så gammal dotter)
för de är väldigt snarlika.
Inte smickrande när de filmade hennes profil...tänderna stog ut!


Oj oj...Di Leva!! Jag tycker verkligen han borde gått till final istället för Munther.
Tycker låten var rätt bra. Mycket Di Leva men ändå inte.
Tänkte på hans scen uttryck väldigt, små grejor med händerna
som egentligen blev stora till texten i låten.
LOVE AND PEACE!!


Detta var ju faktiskt  hysteriskt roligt!!!
Saknade Helena Bergström, hon är ju fantastisk!!


Inga kommentarer: