lördag 11 februari 2012

Melodifestivalen Deltävling 2

Ja då ska vi se vad kvällen bjuder på. Egna tankar utan att ha
hört vad de sjunger, kommer min första recention.
Hoppas jag inte missar mycket....slutar jobbet kl. 20, sedan
åker jag direkt och firar min bästa svärmor...som jag beordrat
ha melodifestivalen påslagen på tvn när jag kommer ;o)


Anderas Lundstedt...erkänner att jag är smått nyfiken på vad han ska sjunga.
Alcazars låtar har ju alltid varit bra, men nu är han ju ensam
på scenen. Dessutom sjunger han svenskt, det oroar mej.
Men jag litar på hans musiksmak.


David....ingen kommentar. Jag vet inte ens vem han är. Spännande!!


Ännu en söt som sjunger dålig? Nej det var elakt, jag vet inte vem  hon
är heller...oxo spännande.


Sonja...tänker mej att det kan bli lite för snällt för melodifestival.
Men låten är säkert bra.


Tomas i melodifestivalen!? Verkligen spännande, omän jag inte
gillar hans musik!


Ännu en trallvänlig folkvisa? Nej det här tror jag inte på.
gillar inte Timoteij.


Det som först poppar upp i mitt huvud är Raggar musik.
Och det kan ju aldrig vara bra!!


Nutidens Jimmy Jansson eller sveriges Justin Bieber....nä har inga
större förhoppningar på denne killen.


Inga kommentarer: