torsdag 20 maj 2010

Sur o grinig

Jag hade världens svacka när jag kom hem från jobbet igår. Brukar alltid piggna till när man får gå utanför dörrarna från arbetet men nu ville det inte släppa. Var sur och grinig när jag kom hem. Sur på Casper som ringt till jobbet och tjatat på mej om än det ena och än det andra.
Fattar inte varför han måste ringa och fråga saker som han vet är svar NEJ på och när han får höra nej så ska han ändå tjata!! Jag blir så ARG att jag har lust att skrika i telefonen. Och det är så otrevligt att mina arbetskamrater får höra att jag blir arg på honom. Tycker själv att det låter så illa att gräla när jag hör andra.
Som tack för mitt fina humör så bjöd jag barnen på snabbmakaroner och köttbullar. Kände mej verkligen som en matmamma!

Som tur var kom Håkan o Katta med glass o räddade kvällen!

Inga kommentarer: