onsdag 24 november 2010

Ingen bild..

Jag är Tv-lös!! Det är fruktansvärt. Trots att jag är livrädd för stegar så funderar jag på att gå ut till parabolen...i blåst och snö....klättra upp på stegen och ta bort snön från parabolhuvudena. Men jag är bara där i tankarna ännu...är för rädd.
Borde ju göra nån nytta här hemma som att städa...kolla var ljusstakarna är och om dom funkar. Förbereda för advent, men jag orkar inte.
Hade bästaste Katta som tog hand om barnen medans jag jobbade kvällen, så jag behövde inte ens göra mat till dom.

Nä, det är mycket mysigare att bara vara...

SNART är det färdigt med helfarten på påsar för en månad....har så svårt att hitta motivationen att fortsätta denna veckan ut just nu. Går bara och förhandlar med mej själv. "Det är ju så lite kvar, kan lika gärna äta nu" "FAN VA SUGEN JAG ÄR" "Nu skiter vi i det och äter" "Några dagar gör ju ingen skillnad" USCH va jobbigt det är. Mer än någonsin vet jag vad en dag i taget innebär...för det är så jag får leva nu. Om det inte hade varit för Katta hade jag nog brytit nu...men FAN kan hon kan jag!!! Sjukt...men det är det enda som håller mej över ytan just nu.
Ingen mätning denna vecka, det sker nästa...hoppas på bra resultat då så jag känner mej extra nöjd som klarat veckan ut.

Har dåligt samvete för att jag tränat dåligt de senaste dagarna...men ibland går det bara inte. Life goes on...MÅSTE dit i morgon!!

Inga kommentarer: