måndag 22 november 2010

Wille fyller år!

HURRA!!

Idag firar vi Wilde Wille som fyller 4 år. Och inte ett dugg lydigare ;o) Steg upp tidigt eftersom jag skulle upp till jobbet oxo. Maken offrade sig och steg upp han med, trots att han ska jobba natten.
Vi har ju som tradition att vi firar på morgonen med sång, paket och god fika. Då menar jag fika..kakor och slisk!

En yrvaken glad pojke blev väckt av "Jag må han leva" fast han kvällen innan deklarerat att han inte vill ha just den. Utan han ville ha VHC's vinnar sång.

Text:
VHC vårt hockey lag, hockey lag, hockey lag. VHC vårt hockey lag, SEGERN har vi bärgat!!

Men han blev jätte glad ändå. Flera paket som slets upp i rask fart. Allt från bilar till hästar, tidning, film och choklad kalender med Toy Story.

Planen var att efter jag åkt skulle de gå ner och titta på den nya filmen och maken skulle kunna vila sig lite till. Men så blev ju inte fallet. För naturligtvis så skulle blue ray spelaren krångla...vilken den aldrig gjort tidigare.

Kvällen blev en trevlig kväll med familj och närmsta vänner. Tänk att den odågan har blivit så stor! 4 år sedan jag hade han i min famn...liten och gul! Vill ni läsa den historien så kan ni göra det HÄR!!

Inga kommentarer: