lördag 13 november 2010

Kalas missöden

Verkar som om irritationen över snön sög musten ur mej. Har inte haft ett ord att skriva om sen dess.

Nu är jag tillbaka igen, men tyvärr inte med några spännande saker. Konstigt nog så verkar det som om Willes bravader har dött ut...kan han ha blivit så snäll?? Tycker inte det, men hyss verkar det vara ont om. Nu är det mest trotsen som gör att man blir ett monster. Vet INGEN som kan sura som den ungen. Jag kan bli totalt galen!!

Skickade mina barn på kalas igår. Hade köpt 2 biokort och inuti så skriver man ju vet korten är ifrån.
När vi satt i bilen så frågade min stora son om jag tagit hans påse med kläder (han skulle träna efteråt). Och det hade jag ju inte gjort...inte min sak att hålla reda på. Så han gick in igen. I bilen satt Linus kvar och tog hans kort. *Jag: HAR du nu koll på vilken som är vilken?? *Linus: Jaaa...(lite tyket)
Casper kommer tillbaka, blir arg för att Linus håller hans kort....

Väl framme på Caspers festen och jubilaren i fråga öppnar sin present....barnens jubel utbryter....hade Linus fixat biffen?! NEJ!!! Med fina bokstäver står det från Linus istället för Casper!! Vad förvånad jag blev.....not!

Sen måste jag påpeka att jag hatar radhusområden. Det ser likadant ut överallt!! Och personerna som numrerar måste vara fyllon allihopa. För det finns absolut ingen logik alls hur husen står! Idiotiskt...eller finns det ett system som jag inte förstår? Hur som helst..är jag ÖVERTYGAD om att det är män som sköter den biten. En kvinna hade inte gjort så! hähä...så fick jag det sagt...

Inga kommentarer: