söndag 7 november 2010

Resultat

Var på Xv pass igår...body pump...visste vad jag gav mej in på. Hade tänkt att safe:a mej genom passet med att ta de minsta vikterna. Bara för att jag inte skulle känna mej döende idag.
Men är ju Pernilla våran tränare så jädra bra! Så jag kunde inte göra annat än samma som de andra och körde på lite mer vikter.
Det betalar jag för idag och säkert några dagar frammåt!! Träningsvärken i baken gjorde sig påmind redan på kvällen.

Efter passet hade jag min första bia mätning...jag var SÅ spänd på resultaten. Och jag är så nöjd!!!

****** - 13 kg *******

Jag är överlycklig!!! 10 hade jag hoppats på...muskler och vatten låg helt jätte bra. Så det har försvunnit där det ska och ingen annanstans.

1 kommentar:

Katarina sa...

guuud vad du är duktig Jenny, snart klart :)) pöööös LU <3<3<3<3<3