måndag 1 november 2010

V 5

Är nu oxo avklarad! Hejja mej....fast i lördags var det riktigt nära att jag struntade i allt. Som tur var så befann sig min man hemma så jag fick stöd av honom. Och så tog jag mitt pick o pack...drog till Quality och tränade. Efteråt kände jag mej så nöjd att jag inte alls ville bryta.
Till mätningen då...alltså min egna. Det gåååår så trögt. En vän sa att de cm man går ner runt midjan brukar vara de kilo man gått ner....jag hoppas VERKLIGEN INTE DET!! I mitt fall skulle det innebära 7 kg. Och de kilona på 5 veckor?! Nänä...
Undra om det i mitt fall kunde vara så att jag kan mäta kilona vid höften? För DÅ känner jag mej lite mer nöjd...där är det - 12 cm. Jo...jag tror det är så, jag kör på det!!

Överarm: ? Där mäter jag inte mer...

Midja: - 1 cm.

Höft: - 3 cm.

Lår: - 0 cm. (J-la område!!)

Inga kommentarer: