torsdag 21 april 2011

Busy busy busy

Idag har det varit fullt upp. Och just nu skulle jag bara vilja hysta barnen i sängen och krypa ner själv i min egen och bara sova.Dagen till ära hade jag lovat barnen att åka till Vattenpalatset. Mycket illa till mods eftersom jag måste visa mej i baddräkt...
Ringde även till barnmottagningen för att rådfråga lite om Wille eftersom hans hosta aldrig ger sig, och så har det geggat lite i hans ögon. Började fundera om han har någon allergi som ligger bakom och spökar. Fick en tid bokad där kl. 15 så vi packade snabbt ihop oss och så åkte vi.
Lämnade Wille hos Katta för dom skulle ut och köpa fiskar till deras damm. Passade så himla bra eftersom jag helst inte vill ha med han till nått vatten.
Sedan åkte vi och köpte lite fika och åkte till VP. Klockan var ca 11 när vi kom i plurret. Vi badade, åkte kanor och tränade på simning. Fikade och mådde gott....det var inte så farligt att gå i baddräkt trots allt. Min känsla var ju att alla skulle stirra på fettot...men så var det inte alls. Alla ser vi olika ut i olika storlekar....
Linus är så nära nu att kunna simma, och han kämpade bra. Får åka och bara träna nån annan dag. Casper var riktigt duktig på simma, så nu behöver jag inte vara så rädd när han badar. Det känns skönt.

Vid 13.30 gick vi till duscharna och åkte därifrån. Hämtade Wille hos Katta och lämnade de andra två. På Näl gick det turligt nog fort. Kom därifrån kl. 16.20....och blev inte nått klokare. Bara köra på som vi gjort med medicinen....inte ens någon vilja till att ta reda på om det kan va allergi.
Jaja....får ta kontakt med hans riktiga läkare nästa vecka och inte någon jour.

Åkte sedan hem och hämtade de andra två....och så begav vi oss till Överby för att inhandla lite påskpresenter. Sedan hem igen och tanka magen lite....och så åka iväg för att lämna lite presenter. Men present mottagarna var inte hemma, så vi åkte hem igen....och här är jag...i soffan, helt slut.

Inga kommentarer: