fredag 22 april 2011

Favorit idrott

Egentligen så gillar jag inte idrott alls. Speciellt inte att se på tv. Men eftersom mina barn spelar hockey och jag gillar att se när dom spelar. Så får man väl säga att hockey är min favorit idrott.

Skriver inte mer om det ämnet för sport är inte min grej alls.

Vaknade idag med hundra hästar som galopperade i mitt huvud. Jag hatar så ofantligt mycket att vakna med huvudvärk. Jag kunde ha sovit minst en timme till om inte värken var så hemsk. Det var bara stiga upp och ta lite medikament. To mej den rejäla dosen...1 ibumetin och 2 alvedon. Nu börjar det kännas bättre. Vet ju varför jag vaknar så....har drömt otroligt mycket och så har jag varit flitig med mitt bitande. Gudars vad jag hoppas att bettskenan ska hjälpa. Min högsta önskan är att bli smärtfri i mina tänder. Det är svårt att förklara med ord hur mycket jag önskar det.

Idag blir det 30 års kalas hos svägerskan. Och så ska lilla Matilda få en påskpresent....så roligt att få handla till en liten tjej. Det blev ett litet rosa glittrigt diadem och så en hårsnodd (inte för att hon har så mycket hår ännu) som det är rosa knutna bad som dinglar med lite bling bling...och så bidde det askungen bubblor (sånna som man blåser).
Senare på kvällen blir det lite fest hos farmor med Håkan o Katta som gäster. Ska bli så trevligt!! Så nu får jag ta och börja rusta upp mej....trotsa det som är kvar av huvudvärken.

Inga kommentarer: