onsdag 20 april 2011

Målet med min träning....?

Tja, alltså....det finns inte något egentligt mål. Jag vill ju må bra, gå ner i vikt...eller åtminstone inte gå upp bara för att jag unnar mej något extra nångång.
Dessutom så mår man ju så förbaskat bra av att träna. Man känner sig nyttig och så blir man pigg. Det är ju så att om man kommer sig iväg och tränar så har man inte vidare lust att stoppa i sig en massa skräp när man kommer hem. För då känns ju träningen ogjord...så för mej är det ju ett sätt att inte äta onyttigt oxo.
Min enda önskan är att jag kommer igång lite mer och tränar oftare. Typ en daglig...eller nästan daglig promenad skulle ju inte vara helt fel. Och det borde ju inte vara så svårt kan man tycka....men om man HATAR promenader så är det jäkligt svårt att komma sig iväg.

Roligast är att gå på pass, och jag äääälskar Zumba!! Fast jag blev så besviken i måndags när jag var där för första gången på jätte länge. Den ordinarie var sjuk och en gäst tränare var där. Dels kunde jag nästan inga moves, mikrofonen var så låg och så "tog" hon bara energi och gav inget tillbaka....alltså man blev inte glad o peppad av henne. Nej fy....gud vad viktigt det är med en bra instruktör alltså!!
Sen gillar jag Let's Dance....och Step. Det är mina favoriter!!

Inga kommentarer: