onsdag 20 april 2011

Willes små bravader

Herre Jisses, så duktig jag är på att sköta min bloggutmaning!! Hela 4 dar har jag klarat av. Fast igår så hängde det löst....då for strömmen upprepade gånger hemma och jag var osäker på om jag skulle få iväg något inlägg.
Kanske är det inte så roligt att läsa det....Willes bravader är ju bra mycket trevligare att läsa om. Men på den fronten är det ganska lungt. Visst händer det lite smågrejor, men inge stort. En typisk smågrej hände igår när vi skulle åka till Torp i Uddevalla. Precis innan vi skulle åka fick han för sig att han skulle på toaletten när vi skulle sätta oss i bilen. Då fick han tillåtelse att gå in själv med Linus o kissa.....väl inne så snabbkissade han och så bytte han illa kvickt tills sina nya Foppatoffor istället för tennis skor. Och det märkte ju inte vi förrän vi kommit fram till Torp. Men det fick ju gå bra ändå....

Han har för tillfället varit sjuk jätte länge. En hosta som inte är av denna jord, tycker jätte synd om honom. Trots bra mediciner vill det inte riktigt ge med sig....jag undrar om det beror på pollen, fast jag inte kan säga att han reagerat på det förut.

Inga kommentarer: