torsdag 29 april 2010

Trafikvett

När jag kör bil.....så är jag otrevlig. Så otrevlig att jag blir ibland blir förvånad över hur hemska ord som kommer ur min mun. Och jag kan inte hjälpa det! Jag kan inte förmå mej själv att vara snäll...för det finns ju nästan inget som är så irriterande som en stoppkloss i trafiken, eller inte visar (blinkar) vars man ska...inte för att jag gör det alltid heller men DET är in helt annan sak!!

Tyvärr så får jag erkänna att det smittat av sig på Wille som bara suger in allt man säger...men när barnen är med så kommer det inte så fula ord ut....då kan jag vara ganska behärskad..."Kör då din idiot eller biljävel"...är väl vad som kommer ur. Och sedan direkt så förbannar jag mej själv för att det ens kom ut! Så nu när Wille åker med mej och får åka i framsätet så...skäller han oxo på bilarna....och då ska man försöka vara pedagogisk och förklara att nää...så säger man inte...och han fick inte köra för lampan vid vägen lyste rött...*aaaaah..så dålig jag är!!!* Undra vad det ska bli av den ungen....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar inte inlägg i bloggar men din blogg tvingade mig att, fantastiska arbete .. vacker ...

Anonym sa...

Thanks for any other excellent article. The place else may just anybody get
that type of info in such a perfect approach of writing?

I've a presentation next week, and I'm at the search for such information.



Also visit my website; wordpress Website