lördag 30 oktober 2010

Tårtlotter.

Nu är jag riktigt SUR!!!

Idag är det den årliga oktobermarknaden. Som vanligt börjar jag alltid vid VHC och köper några tårtlotter. 1 kr st!!
Köper varje år och varje har jag inte vunnit.....förutom i år då!! Köper lotter för 15 kr och sista lotten var vinst!!
Normalt skulle jag jubla...men det är ju så jävla typiskt!! När jag inte får äta tårtfan då j-lar vinner jag. Och jag har sagt det redan innan...att det skulle inte förvåna mej om jag vinner bara för att jag inte äter!!
Funderar på om det här är sista gången jag köper lotterna. För köper jag nästa år så kommer jag med all säkerhet inte att vinna...

Inte nog med att jag vann en tårta...det gör älsta sonen oxo!! Så nu är vi här hemma med 2 tårtor och jag kan bara dregla och se på. SKIT!!!

1 kommentar:

Ullkika sa...

Haha hoohii fniss! sitter här & fnissar för mig själv... är det inte klokt hur det kan bli?!! jag hade haft samma "tur" som du.
Syns imorgon på hockeyn säkert!
KramiZ//U