söndag 12 december 2010

Barnkalas

eller kaos?! Det senare om du frågar mej. Men nu är det över....
Hade tänkt ta kort på kalaset men det enda som jag hann med var att ta på alla kläderna.

 

Sedan hade jag 16 ungar inomhus, skrikandes och tjoandes.
Varför har man kalas hemma?!
Varför har jag det?
Förklaringen är enkel.
Av principsak är jag emot kalas på annan plats än hemma. Det är så hemskt dyrt att hyra ex. bowlinhallen.
Och ska man bjuda hela klassen och betala 60-80 kr/barn.
Enkel matte...(miniräknare i mitt fall)...20 x ex. 70=1400kr. Det är ju
nästan mer än vad man köper presenter för...jag bara säger det! Alrig i livet!!

Jag kan lova att det inte var lätt!!
Men nu är det över och det blev fina presenter. Och jag fick sedan börja om att städa huset.
Nu ska jag se på Toy Story 3.



Inga kommentarer: