tisdag 21 december 2010

Prepare to die..

Laddar inför kvällens match. Vet nu på ett ungefär hur det känns för A-lagsspelarna när de vet att de har en match om några timmar.
Tankarna snurrar och jag känner segervittring i luften!! Eller förbereder jag mej för årets vurpa, blåslagen kropp och sprucken läpp?
Det återstår att se när jag i kväll kommer att sammandrabbas med lag 01/02 (inklusive Linus). Känner i alla fall att här ska det hakas, tacklas och fasthållas!! (tyd...ramlas, stapplas och skrattas). En sak kan jag i alla fall lova, och det är att det kommer vara en syn för gudarna.
Sist jag stod på ett par skridskor var nog när Casper var i Linus ålder...men i år har jag köpt ny/gamla på bytardagen och slipat dom med åkyta. Så nu jädrar ska det åkas....behöver bara ett par benskydd, armbågsskydd, byxor, extra kudde för stjärten och klubba...så är jag utrustad för fight!!

COME ON!!

Inga kommentarer: